خانه الکتریک

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات دوو

خانه الکتریک

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات دوو

تعمیرگاه مرکزی وستینگهاوس و دوو ، تعمیرگاه مجاز وستینگهاوس و دوو، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات دوو در تهران و کرج آماده ارائه خدمات است. نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات دوو تمام امور مربوط به تعمیر، نگهداری و خدمات پس از فروش وستینگهاوس و دوو را در سراسر ایران انجام می دهد.

  • ۰
  • ۰

تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهران و کرج به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی دوو می باشد. نمایندگی ما برای ارائه تعمیرات لوازم خانگی دوو روز تعطیلی ندارد و همه روز و در همه ساعات ایام هفته در خدمت شما عزیزان است.

شرکت دوو شرکتی فعال در عرصه تولیدات لوازم خانگی است که آرم تجاری اش تبدیل به یکی از بهترین ها در این زمینه شده است. کیفیت این محصولات به حدی بالاست که فروش آن را به فروشی جهانی مبدل کرده است. 

یکی از شاخصه های تولیدات دوو بهره گیری از بهترین و کامل ترین لوازم برای ساخت و طراحی دوو است که هم سخت افزار و هم نرم افزار درجه یکی را برای این محصولات فراهم آورده است. برند طراحی شده برای این محصولات به حدی چشم نواز است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. در ایران هم این برند و محصولات آن برندی مشهور و شناخته شده است که خانواده های ایرانی حداقل چندین دستگاه از لوازم خانگی شان را در منزل دارند و مطابق با آمار همه مصرف کنندگان کمال رضایت را از این برند و لوازم خانگی آن و نحوه کارکرد آنها دارند. تعمیرگاه مرکزی دوو شرکت تعمیرگاه دوو با دارا بودن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط و با نیروی کار با تجربه و آموزش دیده آماده ارائه خدمات و تعمیر و نگهداری انواع کالاهای لوازم خانگی برند دوو است. محصولات تحت حمایت شرکت ما از برند دوو دربرگیرنده لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، سایدبای ساید، فر، اکرویو می باشد که خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات دوو را به بهترین صورت انجام می دهد پس اگر به دنبال شرکتی مطمئن و با نیروی کاری زبده و حرفه ای هستند خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات دوو منزل تان را به ما بسپارید.

تعمیرات لوازم خانگی مربوط به سایر برندها

همه دست اندرکاران تعمیرات دوو از جمله تکنسین های ماهر و با تجربه ای هستند که آموزش های ویژه ای را برای این کار دیده اند. شرکت نمایندگی تعمیرات دوو توانایی واردات همه قطعه های دستگاه های مختلف دوو را داراست و با دارا بودن مهندسان کارشناس می تواند بسیاری از عیب های سخت افزاری و نرم افزاری تولیدات دوو را برطرف کند. همچنین شرکت تعمیرات دوو با ارائه ضمانت نامه خدمات پس از فروش و تعمیرگاه محصولات ال جی، آریستون و بوش و آاگ و الکترولوکس و سایر برندها در خدمت شماست. شرکت تعمیرات دوو با فراهم کردن قطعه های دوو و سایر برندهای معتبر و با دارا بودن مهارت و تخصص کافی نسبت به رفع نواقص و تعمیرات محصولات دوو همیشه در خدمت شماست و با افتخار توانایی جلب رضایت همه مصرف کنندگان دوو را داراست و تعمیرات و خدمات آن را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد که این همه جواب اعتماد شما به ماست.

برتری های تماس با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو


تعمیرات لوازم خانگی دوو فقط از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات استفاده می کند. دارا بودن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیرات انواع لوازم خانگی دوو است. تعمیرات لوازم خانگی دوو، شامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی دوو. بدون تعطیلی، تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی دوو، قطعه های اصلی ، 36 ماه ضمانت کتبی را به همه متقاضیان و استفاده کنندگان محصولات دوو ارائه می دهد. خدمات پس از فروش دوو ماشین لباسشویی و ظرفشویی دوو، تعمیرات لوازم خانگی دوو، لطفا از طریق شماره تماس های ذکر شده در قسمت تماس با ما پایین صفحه یا منوی بالای صفحه با ما تماس بگیرید. کادر متخصص و فنی نمایندگی مرکزی دوو کانال های ارتباطی گوناگونی مانند تلفن، گفتگوی آنلاین، تلگرام و ایمیل را برای ارتباط با مشتری های خود ایجاد کرده است تا بتواند خدمات بهتری را به مشتری های خود ارائه بدهد.

تعمیرات لوازم خانگی دوو در کرج

درصورتی‌که لوازم خانگی شما دارای ضمانت نامه شرکتی است و تاریخ انقضای آن به اتمام نرسیده باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکلی با ما تماس بگیرید تا از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لوازم خانگی دوو در برابر لوازم خانگی خود دارد استفاده نمایید و با تماس با تعمیرگاه مرکزی دوو / تعمیرگاه مجاز دوو / نمایندگی تعمیرات دوو از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش دوو استفاده کنید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌ های مجاز در همه جای تهران یا دفتر مرکزی تعمیرات دوو تماس بگیرید و مشکل خودتان را با متخصصان ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر هر یک از لوازم خانگی دوو شما رسیدگی شود. ارائه خدمات باکیفیت به همراه تجربه و کادری فنی از برتری های نمایندگی تعمیرات دوو است. 

شرکت دوو (Daewoo) یکی از بهترین ارائه دهندگان لوازم خانگی در دنیاست. برند دوو شناخته شده ترین برند و پرمصرف ترین برندی است که می توانید در بیشتر کشورها سراغ بگیرید. در ایران هم این برند و محصولات آن برندی مشهور و شناخته شده است که خانواده های ایرانی حداقل چندین دستگاه از لوازم خانگی شان را در منزل دارند و مطابق با آمار همه مصرف کنندگان کمال رضایت را از این برند و لوازم خانگی آن و نحوه کارکرد آنها دارند. تعمیرگاه مرکزی دوو شرکت تعمیرگاه دوو با دارا بودن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط و با نیروی کار با تجربه و آموزش دیده آماده ارائه خدمات و تعمیر و نگهداری انواع کالاهای لوازم خانگی برند دوو است. 

نمایندگی تعمیرات دوو (Daewoo) محصولات تحت حمایت شرکت ما از برند دوو دربرگیرنده لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، سایدبای ساید، فر، اکرویو می باشد که خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات دوو را به بهترین صورت انجام می دهد پس اگر به دنبال شرکتی مطمئن و با نیروی کاری زبده و حرفه ای هستند خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات دوو منزل تان را به ما بسپارید. 

تعمیرات دوو با کمال افتخار آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. شرکت تعمیرات دوو نمایندگی خدمات پس از فروش تمامی تولیدات دوو را در همه استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان با ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد. شرکت تعمیرات دوو به منزله تعمیرگاه مجاز دوو معتبر آماده عرضه تعمیرات همه دستگاه های شرکت دوو به شما است. 

این مراجعه تنها با یک تماس تلفنی میسر است و نیازی به انتقال و حمل و نقل دستگاه های دوو شما نیست. شرکت دوو (Daewoo) یک شرکت خوشه ای کره ای است که به وسیله کیم وو چونگ در سال 1967 بنیان گذاشته شد. اسم شرکت از دو جز تشکیل شده، (Dae) که در زبان کره ‌ای، به معنای عالی و (woo) که از اسم موسس شرکت برداشته شده است. شرکت دوو تا سال 1997 که در آسیا بحران مالی به وجود آمد این شرکت بعد از شرکت هیوندا، دومین شرکت بزرگ کره ای بود که در سطح جهانی شمغول فعالیت بود. سامسونگ و الی جی هم در رده های سوم وچهارم بودند.

 این شرکت 20 شرکت در قالب زیرمجموعه را اداره می کند که برخی از آنها خودشان تبدیل به شرکت های مستقلی شده اند که در زمینه های گوناگونی صنعتی مشغول به کار هستند. اما دوو اکنون بعد از دو شرکت سامسونگ الکترونیکس و ال‌جی الکترونیکس بزرگترین تولیدکننده لوازم برقی در کره جنوبی است. این شرکت، در ژانویه سال ۲۰۱۳ میلادی و در برابر مبلغ ۲۷۰ میلیون دلار، به "گروه دانگبو (Dongbu Group)" که یک شرکت بزرگ گنلومرای واقع در کره جنوبی است، به فروش رفت و اسم آن، تبدیل به "دانگبو دوو الکترونیکس (Dongbu Daewoo Electronics)" شد.

منبع: تعمیرات لوازم خانگی دوو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی